sunnuntai 18. elokuuta 2013

Who I Am

Ajattelin tähän väliin tehdä hieman erilaisen postauksen. Ihan vain pienesti raottaakseni verhoa, jonka taakse blogin kirjoittajana piiloudun. Julkaisin saman postauksen myös matkailuaiheisessa blogissani. Tässä siis kuvien muodossa palasia siitä, millainen minä olen.


Näitä kuvia olisin voinut selailla vaikka kuinka kauan ja keräillä talteen niistä vaikka kuinka monta, mutta silloin tästä olisi tullut ihan järjettömän pitkä. Lyhyt kun tämä ei nytkään ollut. Tällainen minä nyt kuitenkin olen.

Palailen jossain välissä taas uusien kirja-arvioiden parissa. Tällä hetkellä luen tosiaan Harry Potter ja Liekehtivä Pikari -kirjaa, mutta luulen, että seuraavan arvion kirjoitan vasta viimeisestä osasta, sillä muistelen, että se herätti kovasti ajatuksia viime lukukerralla muutama vuosi sitten. 

Pyrin myös jossain välisä parin seuraavan viikon aikana päivittämään blogin ulkoasua. Olen jo kovasti syysfiiliksissä, joten alkaa olla aika saattaa blogikin hieman syksyisempiin tunnelmiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti